ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

زائران منازل عراقی‌ها را پیش از ظهر اربعین تخلیه کنند

  • کد خبر: ۱۸۲۶۵۶
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
زائران منازل عراقی‌ها را پیش از ظهر اربعین تخلیه کنند
ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در اطلاعیه‌ای از زائران خواست که تا قبل از ظهر اربعین منازل مردم عراق را ترک کنند؛ زیرا از ظهر روز اربعین براساس سُنّت دیرینه، زندگی مردم آن کشور به شرایط عادی برمی­‌گردد.

به گزارش شهرآرانیوز ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) با انتشار اطلاعیه شماره ۲۳ در هفت بند از زائران خواست به نکات ذکر شده از جمله برنامه‌ریزی برای بازگشت و تخلیه به‌موقع منازل مردم عراق توجه کنند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«حَیاتُنَا الحُسَین»

بسمه‌تعالی

به اطلاع تمامی زائرین عزیز و گرانقدر شرکت‌کننده در راهپیمایی جهانی اربعین حسینی (ع) می‌رساند، با توجه به نزدیک شدن به روز اربعین نکات ذیل حائز اهمیت است:

۱. زائران عزیزی که در منازل عزیزان عراقی ساکن شده‌اند، تا قبل از ظهر اربعین منازل را ترک کنند؛ از ظهر اربعین به بعد، براساس سُنّت دیرینه زندگی مردم عراق به شرایط عادی برمی‌گردد.

۲. با توجه به کثرت ورود زائرین عراقی به کربلا؛ تأکید و توصیه ستاد مرکزی اربعین کاهش ماندگاری در کربلاست.

۳. شرکت در پویش «نذر سفر» از سوی عزیزانی که با خودروی شخصی به مرز‌ها عزیمت کرده‌اند، مورد تأکید است.

۴. با توجه به خستگی و خواب‌آلودگی بعضی از رانندگان عزیز عراقی و بعضاً سرعت بالای آنان، مراقبت لازم توسط سرنشینان صورت پذیرد.

۵. در صورت مفقود شدن گذرنامه جهت اخذ برگ عبور به کنسولگری‌ها مراجعه، یا با شماره تلفن ۱۲۸ بدون نیاز به سیم‌کارت ایرانی یا عراقی اقدام کنید.

۶. با توجه به تردد و حجم بالای زائران در برگشت در محور‌های مواصلاتی از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنید.

۷. قبل از شروع به رانندگی حتماً نسبت به استراحت کافی اقدام و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توجه شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->